.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا احمدی‌نژاد فقط برای رسانه‌های آمریکایی وقت دارد؟

روزنامه مردمسالاری در سرمقاله خود با عنوان «من می خواهم با آقای احمدی نژاد مصاحبه کنم » به انتقاد از نوع تعامل رئیس جمهور با مطبوعات منتقد داخلی پرداخت.

این روزنامه تاکید کرد: آقای احمدی نژاد در سفر به نیویورک، در 12 گفت وگوی خبری به ویژه با رسانه های آمریکایی شرکت کرد و به پرسش های متعدد آنها پاسخ گفت. اما چرا آقای احمدی نژاد که هیچگاه گفت وگو با رسانه های بیگانه مخالف را رد نمی کند به غیر از صداوسیما و روزنامه ارگان دولت با سایر رسانه های ایرانی گفت وگو نمی کند؟ نزدیکان آقای احمدی نژاد همواره کمبود وقت وفشردگی برنامه های رئیس جمهور را بهانه می کنند اما وقتی ایشان می تواند یک هفته در آمریکا باشد و با بیش از 10 رسانه خارجی گفت وگوی اختصاصی انجام دهد، چرا در طول این پنج سالی که از ریاست جمهوری او می گذرد حتی یکبار با رسانه های داخلی گفت وگوی اختصاصی انجام نداده است؟

این روزنامه در ادامه تاکید کرد: پس رسانه های داخلی، چه زمانی باید پاسخ پرسش های خود را از رئیس جمهور بگیرند و بتوانند گفت وگویی اختصاصی و چهره به چهره با او داشته باشند؟ قطعا این موضوع قابل پذیرش نیست که آقای احمدی نژاد در طول سال، دهها گفت وگوی اختصاصی با رسانه های خارجی، حتی از نوع رسانه هایی که برخی اصولگرایان، آن را رسانه های استعماری و استکباری می دانند، انجام دهد اما حتی یک گفت وگوی اختصاصی با هیچ روزنامه منتقد داخلی در کارنامه خود نداشته باشد. به هرحال ابهامات و پرسش های فراوانی در ذهن جست وجو گر خبرنگاران ایرانی وجود دارد که پاسخ آن را تنها در گفت وگویی اختصاصی با آقای احمدی نژاد می توانند بگیرند.

پس اگر آقای احمدی نژاد با گفت وگو با روزنامه های منتقد داخلی مخالفتی ندارد و از این لحاظ تبعیضی بین رسانه های ایرانی و آمریکایی قائل نیست فرصتی برای گفت وگوی اختصاصی با یک روزنامه منتقد داخلی فراهم سازد. من به عنوان یک روزنامه نگار ایرانی دلسوز کشور و نظام که در روزنامه ای منتقد فعالیت می کنم تمایل دارم گفت وگویی اختصاصی با آقای احمدی نژاد انجام دهم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 مهر 1389
احسنت! جانا سخن از زبان ما می گویی.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.